Top

Retourneren

Hoewel wij er alles aan doen om artikelen zo goed mogelijk in beeld te brengen en ze voor verzending te controleren, kan het helaas gebeuren dat een bestelling tegenvalt. In dat geval kun je gebruik maken van je herroepingsrecht. Bij een beschadigd of defect artikel neem je uiteraard ook meteen contact met ons op. 

Herroeping
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. We vinden het wel fijn als je ons toch laat weten waarom je annuleert.

 

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald. Voorwaarde is wel dat je het produkt/de produkten met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan NLSUR hebt geretourneerd. Je betaalt zelf wel de verzendkosten voor het retour sturen (dus van jouw adres naar NLSUR).

 

Wij vragen je voor de retourzending gebruik te maken van het NLSUR retourformulier en het retouradres dat op dit formulier wordt vermeld.
Klik NLSUR Retourformulier

Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, voeren we een controle uit. Onbeschadigde en ongebruikte artikelen worden dan binnen 14 dagen aan je terugbetaald. Vermeld daarom op het retourformulier ook duidelijk je bankgegevens.


Defect of beschadigd
Als een artikel bij ontvangst defect of beschadigd is, stuur het dan alsjeblieft niet zomaar aan ons retour. Wij vragen je eerst het defect of de beschadiging aan ons te melden via EBShops@kpnmail.nl. Binnen 48 uur zullen we contact met je opnemen en een passende oplossing aanbieden. Als het retourneren van het artikel deel uitmaakt van die oplossing, zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening. 


Garantie
Tenzij anders vermeld bij het artikel, hanteert EBShops een garantietermijn van 30 dagen na ontvangst. Als je aankoop binnen die termijn defect of beschadigd raakt (bij normaal gebruik), stuur dan het artikel niet zomaar aan ons retour. Wij vragen je eerst het defect of de beschadiging aan ons te melden via EBShops@kpnmail.nl. Binnen 48 uur zullen we contact met je opnemen en (indien van toepassing) een passende oplossing aanbieden. Als het retourneren van het artikel deel uitmaakt van die oplossing, zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.  


Meer informatie over herroepingsrecht en garantie vind je in de Algemene Voorwaarden.