Top

Klachten

NLSUR doet er alles aan om klachten te voorkomen. We zijn secuur in onze communicatie, proberen onze artikelen waarheidsgetrouw af te beelden en streven naar optimale serviceverlening. Niettemin, als je toch een klacht hebt, stuur deze dan aan:

EBShops@kpnmail.nl

Wij streven ernaar om je bericht binnen 48 uur te beantwoorden.

Dan laten we je weten of we je klacht:
- gegrond achten
- ongegrond achten
- nog nader moeten beoordelen

Indien je klacht gegrond is, zoeken we samen met jou naar een passende oplossing. Dat doen we binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht.

Komen we niet of onvoldoende tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie (zie http://ec.europa.eu/odr). Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Zie ook Voor je bestelt en Retourneren voor defecte of beschadigde artikelen.